گرم کردن و آماده سازی عضلات  
عضلات سرد در حالت منبسط را نباید یکدفعه به حرکت درآورد. این امر می تواند باعث پارگی عضله شود. قبل از انجام هرگونه تمرینات ورزشی ، عمل گرم کردن عضلات یا نرمش برای بالا بردن درجه حرارت عضلات ضروری است.  گرم کردن غیرفعال می تواند به اندازه یک نرمش فعال – اما بدون گرفتن و سوزاندن ذخایر انرژی این درجه حرارت را بالا ببرد. گرم کردن های غیرفعال نیز به عنوان یک مکمل جهت افزایش  درجه حرارت برای نرمشهای فعال یا جهت حفظ این حرارت در عضلات محسوب می شوند.
زمانی که پوست نمناک یا خیس است، بیش از25 درصد گرما از دست می دهد. بنابراین دز زمان بارندگی یک روغن گرم کننده باید جهت کاهش اتلاف گرمای بدن استفاده شود.
این امر در شرایط هوای سرد حتی مهمتراست. بدن با تنگ کردن رگهای خونی در برابر سرما واکنش نشان می دهد تا اینکه بتواند گرمای خود را حفظ کند. یک محیط سرد سبب کاهش گردش خون به میزان یک سوم جحم آن می شود. این حالت نه تنها در سطح پوست بلکه در عضلات نیز رخ می دهد که نتیجه اش کاهش ذخیره خون و نیز درجه حرارت بدن است.
بدنها در دمای 10 درجه سانتیگراد و باد با سرعت 40 کیلومتر در ساعت بیشتر از هوا با دمای5- درجه سانتیگراد حرارت خود را ازدست می دهند.
اینگونه عوامل برعملکرد عضلات آسیب رسانده و خطر جراحت را افزایش می دهند. از اتلاف گرمای بدن با استفاده از یک محصول بدون آب یا ضدآب کاسته می شود.

محافظت در باران

روغن استارت ناکی
یک روغن گرم کننده سبک که احساس مطبوع نرمی را می دهد. روغن استارت ناکی در هنگام بارندگی روند از دست دادن گرما را در شرایط آب و هوایی معتدل کند می کند.
روش استفاده: قبل از شروع فعالیت ورزشی روغن استارت ناکی را روی ساق پاها، بازوها، پشت و گردن ماساژ دهید.
 
بسته بندی: 200 میلی لیتری